BeNeDu – internationale jonge jagers bijeenkomst

Ben je onder de 36 jaar en heb je zin in een toffe bijeenkomst met gelijkgestemde jonge jagers? Meld je dan nu aan!

Wat staat je te wachten? Ontmoet andere jonge jagers uit België, Nederland en Duitsland. Op vrijdag avond komen wij aan bij een gezellig kampvuur waar we onder het genot van een hapje en drankje kennismaken, we overnachten in een herberg om vervolgens de zaterdag te starten met de officiële opening van de BeNeDu. Tijdens deze dag gaan wij in gemengde teams de strijd aan waarbij samenwerking, plezier en kennis de sleutel zijn bij de strijd om de Young Hunters Trophy. Deze avond sluiten wij af met een eten en een enorm gezellig avondfeest.

De zondagmorgen maken we ons na het ontbijt op voor vertrek. Zien wij jou ook?! Jouw aanmelding is definitief na betaling van €125,- euro op NL31 ABNA 0870 6726 81 t.n.v. Koninklijke Nederlandse Jagersvereniging o.v.v. BeNeDu 2024 + jouw naam en aanmelding op [email protected] met vermelding van: naam, lidmaatschapsnummer, geboortedatum, adres en telefoonnummer.

Mocht je vragen hebben, neem gerust contact op!