Word nu lid van de Jagersvereniging en ontvang 10x per jaar het magazine De Jager

De Jagersvereniging is er voor iedereen die geïnteresseerd is in verantwoord beheren en benutten. Wie duurzaam oogst uit de natuur voelt zich verantwoordelijk voor het behoud ervan. Jagers zorgen voor balans in het Nederlandse landschap.

Zonder de jagersvereniging zou er in Nederland nagenoeg geen jacht meer mogelijk zijn. Samen met professionals en een uitgebreid netwerk van leden (vrijwilligers) zorgt de Jagersvereniging dat de jacht in Nederland behouden blijft. De Jagersvereniging is de meest volledige vereniging voor de jager.

Als lid van de Jagersvereniging geniet u veel voordelen. Wanneer u verder naar beneden scrolt worden deze één voor één uitgelicht.

Word nu regulier lid voor

€197,50p/j Aanmelden

Verzekeringspakket met buitenlanddekking

Professionele belangenbehartiging

Cursussen en proeven voor jachthonden

Als lid geniet u de volgende voordelen:

12 keer per jaar vakmagazine De Jager

De Jager is een onmisbaar vaktijdschrift voor iedereen die geïnteresseerd is in verantwoord beheren en benutten.

Iedere week het laatste nieuws in uw mailbox

Als lid ontvangt u iedere week het laatste nieuws over de Jagersvereniging en de jacht in uw mailbox.

Een jaar gratis lidmaatschap voor jachtcursisten

Jachtcursisten ontvangen tijdens het cursusjaar een jaar lang gratis lidmaatschap (inclusief verzekering). Het tweede jaar betaalt u slechts 50% van uw lidmaatschap.

Gratis PR-materialen voor fairs, beurzen en spreekbeurten

U kan gratis PR-materialen bestellen om in te zetten voor bijvoorbeeld evenementen of presentaties.

Toegang tot onze actieve Facebookgroep

Als lid krijgt u toegang tot onze actieve Facebookgroep. Hier worden vragen, nieuwtjes en persoonlijke verhalen gedeeld.

Antwoord op al uw (juridische) vragen

De Jagersvereniging staat voor al uw vragen klaar. Ook op juridisch gebied.

Informatie over jacht, beheer en schadebestrijding

De Jagersvereniging is een gewaardeerd expert op het gebied van jagen. Deze kennis delen wij graag,

Ondersteuning van de lokale jagersverenigingen (WBE’s)

Er zijn 282 wildbeheereenheden lid van de Jagersvereniging. Al deze WBE's bieden wij professionele ondersteuning.